Monday, December 31, 2012

Istanbul Aku Datang

Sebenarnya sudah lama saya nak update mengenai post ini ...
kakak saya Wafa' , masuk pertandingan Hot FM dan memenangi tiket percuma untuk menonton tayangan perdana  filem ISTANBUL AKU DATANG ini bersama pelakon-pelakonnya ...

Jadi mak dan kakak saya pun ajak saya dan kawan saya sekali untuk menonton tayangan perdana ni di Subang Parade..

Rasanya tak payahlah saya nak tulis panjang-panjang kerana semua orang sudah menontonnya...
jom layan gambar...
 bersama my BFF, Aida
 Tomok
 Lisa Surihani
 Bersama abang saya Ammar dan Lisa
 Aizad
Aida menang cabutan bertuah,,dapat voucher SR

2 comments:

  1. wah..bestnya bergmbar dgn pelakon istanbul aku datang ;)

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete